امید احمدیان ، omid ahmadianشکلات باراکا ، کاکائو باراکا ، شوکو کراکر ، کاکائو قلبی ، کاکائو قهوه ، دراژه ، اسمارتیز ، شکلات سنگی ، کاکائو سنگی

IN THE NAME OF GOD

ساخت تیزر تبلیغاتی و مراسمی

فیلم فول اچ دی با

drone

تولید موزیک ویدئو و مستند هوایی با

helishot

عکاسی صنعتی با هلی کم از مجالس و مراسمات

توسط مهدی رضایی تهیه کننده و کارگردان صدا و سیما

تماس با ما

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

تصویربرداری هوایی

تصویربرداری هوایی، عبارت است از ثبت عکس و فیلم از ارتفاعات بالا که با تجهیزات مختلفی قابل انجام است.

یکی از بهترین روش‌های تصویربرداری هوایی، استفاده از کوادکوپتر یا Drone است. این پرنده‌های هدایت‌پذیر از دور که به طور خلاصه به آن‌ها پهپاد گفته می‌شود، در مدل‌ها و کلاس‌های مختلفی موجود هستند. با این حال، ویژگی اصلی و مشترک بین تمام این پهپادها، قابلیت ارتفاع گرفتن از سطح زمین است. به علاوه، وقتی صحبت از تصویربرداری هوایی به میان می‌آید، دوربین به یکی از امکانات ضروری پهپاد تبدیل می‌شود. البته پهپادها در داشتن تجهیزات دیگری مانند ملخ ها، پایه‌های فرود و البته ریموت کنترل نیز با هم اشتراک دارند.

در ادامه این مطلب، به مزایای استفاده از پهباد برای تصویربرداری هوایی می‌پردازیم و بعد هم کاربردهای آن را معرفی می‌کنیم. اگر به قصد خرید پهپاد برای فیلمبرداری دارید هم می‌توانید از لیست ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

مزایای تصویربرداری هوایی با پهپاد

بدون شک استفاده از تصاویر هوایی، می‌تواند پروژه‌های تصویری را وارد مرحله جدیدی از جذابیت کند. تا پیش از ظهور پهپادها، تصویربرداری هوایی مستلزم اجاره هواپیما یا هلیکوپتر بود. ناگفته پیداست که این روش‌های قدیمی، چه دردسرها و البته هزینه‌هایی را به صاحب پروژه تحمیل می‌کرد. گذشته از این، هرکسی نمی‌توانست برای استفاده از این پرنده‌های بزرگ مجوز دریافت کند. اما امروزه پهپادها به گزینه‌ای مناسب برای تصویربرداری هوایی تبدیل شده‌اند.

با استفاده از پهپادها می‌توان بدون صرف هزینه‌های هنگفت، تصاویر شگفت‌انگیزی را ثبت کرد. کوادکوپترها تقریباً در دسترس همه هستند و هرکسی می‌تواند پس از گذراندن آموزش تصویربرداری هوایی، نیازهای خود یا دیگران را برطرف سازد.

اما تصویربرداری با پهپاد، صرفاً یک راه برای افزایش جذابیت نیست؛ بلکه غیرممکن‌های زیادی را هم ممکن کرده است. برای مثال، شما به هیچ روش دیگری قادر نخواهید بود از یک ارتفاع چند متری، تصویر یک قایق در وسط دریا را ضبط کنید. در ادامه، در مورد کاربردهای تصویربرداری هوایی یا کاربردهای هلیشات بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

تولید محتوا

در این مقاله همه چیز درباره تولید محتوا از استراتژی تا آنالیز محتوا را آموزش داده ایم و شما را با تولید بهترین نوع محتوا آشنا خواهیم کرد.

راستش را بخواهید خود من هم در جایگاه نویسنده این متن، مستاصل مانده‌ام که چطور از اهمیت و موقعیت تولید محتوا باکیفیت بگویم.

اهمیتی که روز به روز بیشتر می‌شود. و همچنین در سال میلادی پیش روی به اولویت بسیاری از کسب و کارها و سایت‌های اینترنتی بدل می‌گردد. می‌دانید چرا؟

اجازه بدهید از کمی قبل‌تر برایتان بگویم، زمانی که دنیای صنعت، حاکم بر فعالیت‌های بشری بود و همگان مجبور بودند، با توجه به نیازهای صاحبان سرمایه، کار کنند، درس بخوانند و زندگی کنند. و به طور کل این امکان برایشان فراهم نبود تا به طبقه‌ای بالاتر و قشری مرفه‌تر بپیوندند؛ اما دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می‌کنیم، بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

تکیه بر دانش، اهمیت به کشف اطلاعات، بهره‌گیری از آن به صورت به روز و همچنین در اختیار داشتن دنیای ارتباطات و ویژگی‌های بی‌پایان اینترنت، این امکان را به ما داده است تا رشد کنیم و کسب و کارمان را توسعه دهیم.

برای این امر راه‌های بسیاری وجود دارد؛ اما یکی از اصلی‌ترین یا نه بهتر است بگوییم اصلی‌ترین راه موفقیت، توجه به نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان است. شما قطعا می‌دانید مهمترین راه‌های برقراری این ارتباط در تولید محتوای باکیفیت است. آن وقت است که مخاطب، صاحبان کسب و کار را بهتر میشناسد و اعتماد بیشتری نسبت به آنها کسب می‌کند.

اگر شما هم می‌خواهید از مسیر سفارش تولید محتوا یا به وسیله کسب مهارت انجام آن پای در راه برقراری ارتباط با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با دقت بیشتری بخوانید زیرا آن چیزی که قرار است گفته شود، می‌تواند تغییرات بسیاری در نحوه نگرشتان ایجاد نماید.

اما قبل از هر چیزی به این سوال باید پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا، فرآیند تولید ایده‌های موضوعی محسوب می‌شود که برای خریداران شما جذاب است. می‌توانید محتوایی نوشتاری یا تصویری پیرامون آن ایده‌ها ایجاد نمایید. همچنین از آن اطلاعات، محتواهایی به صورت وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا سایر قالب‌ها، تولید کنید.

 

فیلمبرداری مراسم و مجالس با کوآدکوپتر

تصویربرداری هوایی با هلی شات سینمایی

4k

خدمات ساخت ویدئو تبلیغاتی

خدمات فیلمبرداری هوایی

 

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

تصویر برداری هوایی ، تصویر برداری با پهپاد

امروزه از هلی شات ها در موارد مختلفی همچون فیلمبرداری، سمپاشی، رصد، نقشه برداری، خدمات امداد و نجات و … استفاده می شود. ولی عمده کاربرد خدمات هلی شات ها در فیلمبرداری بوده و بسیاری از پروژه های سینمایی پیشرفته با استفاده از هلی شات ها تصویربرداری شده است. هلی شات ها می توانند به صورت مختلفی حرکت کرده و صحنه های متفاوتی را فیلمبرداری نمایند. استفاده از این دستگاه ها نیاز به مهارت بالایی بوده و برای فیلمبرداری هوایی حرفه ای باید به صورت کامل بر روی آن تسلط داشته باشید. در واقع می توان گفت که هلی شات ها دوربین های بدون سرنشین هستند که می توانند به زیبایی تمام از تمامی زوایا و ارتفاعات عکاسی و فیلمبرداری کنند.

مهدی رضایی

پرسونای خریدار (Buyer Persona)

ساختن یک استراتژی محتوا، بیشتر از آن است که تنها به این فکر کنید که می‌خواهید چه نوع محتوایی ایجاد نمایید. ابتدا باید بدانید با چه کسی صحبت می‌کنید، چگونه می‌خواهید با آنها حرف بزنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. نکته کلیدی در ابتدا یک تولید محتوا موفقیت آمیز، این است که هر خواننده‌ای احساس کند که به طور مستقیم و شخصی با آنها صحبت می‌کنید.

تنها راه برای انجام این کار، صمیمی بودن با بازدید کنندگان و مشتریان است. شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بشناسید. باید از موانع، نقاط درد، چالش‌ها و ترس های آن‌ها آگاه باشید. به همین ترتیب، می‌توانید بهترین نتیجه ممکن، راه حل رؤیایی و بزرگترین خیالات آنها را درک کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی با انسانهایی هستید که می‌خواهند احساس ارتباط داشته باشند. در حالت ایده آل، می دانید و می‌توانید مستقیماً با هر فردی که از وبسایت شما بازدید می‌کند، صحبت نمایید اما نمی‌توانید این کار را عملی کنید. به نظرتان راه حل چیست؟ باید یک پرسونای خریدار ایجاد کنید.

در تولید محتوا آنچه اهمیت دارد این است که پرسونای خریدار شما، شخصی است که می‌خواهید با محتوایتان به آن برسید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نماینده مخاطب هدفتان، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از پیامتان سود می‌برند و مشتری می‌شوند، خدمت می‌کند.

ایجاد یک شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق، برخی از حدس‌ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی، یک تصویر واضح از شخصی است که می‌خواهید به بازار عرضه کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را استفاده کند.

 

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

تولید موزیک ویدئو

موزیک ویدیو یا نماهنگ یک فیلم کوتاه یا ویدیویی است که در بر گیرنده کامل یک قطعه موسیقی است. در حال حاضر موزیک ویدیو ها بیشتر جنبه تجاری داشته و صاحب اثر به منظور افزایش فروش آهنگ ضبط شده از آن استفاده می کند .

از آنجایی که موزیک ها، سبک و فضای متفاوتی دارند و مخاطب هر کدام از اینها هم متفاوت است، موزیک ویدیویی هم که قرار است ساخته شود، باید متناسب با همین سبک باشد، برای ساخت موزیک ویدیو این چنینی، کارگردان پروژه باید کاملا با فضای موسیقی و مخاطبان هدف آشنا باشد تا بتواند «حس موسیقی» را به مخاطب منتقل کند.

در کارهای هنری خلاقیت حرف اول را می زند، چه بسا در ساخت موزیک ویدیو این ویژگی خود را بیشتر نشان می دهد. در بسیاری موارد، نویسنده و کارگردان پروژه، می تواند با خلاقیتی که وارد پروژه می کند، علاوه بر کاهش هزینه های تولید، حس و حال موسیقی را به مخاطب منتقل کند، که اگر مخاطب هدف این حس را بگیرد، موزیک ویدیو را در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و همین مورد به دیده شدن و برند شدن خواننده کمک شایانی می کند.

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

هلی شات

برخی از صحنه ها و زاویه ها به گونه ای است که امکان فیلمبرداری با دست و یا سایر تجهیزات فیلمبرداری وجود نداشته و برای فیلمبرداری از آن ها نیاز به هلی شات می باشد. هلی شات ها که اغلب افراد آن را با نام پهباد نیز می شناسند، ابزاری همانند هلی کوپتر بوده که با استفاده از کنترل می توان آن را به پرواز درآورده و هدایت کرد. این هلی شات ها دارای دوربین های بدون سرنشین هستند و قادرند تمامی صحنه ها را در ارتفاعات و زوایای مختلف ضبط کنند. همچنین با استفاده از هلی شات می توان از تمامی میهمان ها فیلمبرداری کرده و آن ها را در یک قاب جای داد.

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

عکاسی با پهپاد

قطعا روزی که نادار عکاس مشهور فرانسوی توانست اولین عکسبرداری هوایی در دنیا را بر فراز آسمان پاریس انجام دهد

 تصویری از درون های امروزی و گسترش آن به این شکل حاضر در ذهن خود نداشت.

روزانه در دنیا ۳۵۰ میلیون عکس تنها در فیسبوک آپلود می‌شود 

تنوع گرایی و ارائه عکس های منحصر به فرد ایجاب می‌کند

 گوشه‌ای از آسمان را برای تصویربرداری به خود اختصاص دهیم.

کلیک-وقتی که در عکاسی با محدودیت هایی مانند عدم شناوری هلیکوپترها یا طول کوتاه مونوپادها برمی‌خوریم

 برای پاسخ به آنچه که در تصویربرداری نیاز داریم به سراغ استفاده از دِرون ها میرویم 

اما این موضوع را باید درنظر داشت که آیا تنها داشتن ربات پرنده برای یک تصویربرداری با کیفیت کافی است؟!

در این جا به ذکر نکاتی ساده می پردازیم تا با رعایت آن بتوان تصویربرداری هوایی متفاوت و با کیفیتی داشت.

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که تازه شروع به تصویربرداری هوایی کرده‌اید، 

مهمترین اقدام این است که که مهارت خلبانی خود را افزایش دهید برای اینکار بهتر است

 که ابتدا یک پرنده‌ی بدون دوربین ارزان قیمت خریداری کرده و با آن شروع به تمرین کنید.

dji

کمپانی های معروف مانند dji تمرین‌هایی را برای آموزش خلبانی دِرون‌ها در سایت خود قرار داده

 تا کاربر با انجام گام به گام این تمارین مهارت خود را افزایش داده.

 در کنار این موضوع، کمپانی dji و ۳DR نرم افزار شبیه ساز پرواز را برای مشتریان خود فراهم کرده اند 

تا کاربر با عملکرد پرنده، پیش از پرواز در محیط مجازی آشنا شود.

تهیه چک لیست از اقداماتی که قبل از پرواز باید رعایت شود، می تواند به عملکرد حرفه‌ای شما کمک کند.

در پرنده های امروزی پایه‌های پرنده یکی از عوامل محدود کننده برای تصویربرداری ۳۶۰ درجه است

 زیرا در اکثر این پرنده‌ها دوربین و گیم‌بال در زیر قرار گرفته است 

و وضعیت قرارگیری پایه‌های آن به گونه‌ای است که دست عکاس را برای کادربندی باز نمی‌گذارد.

البته این مشکل در بعضی از پرنده‌ها مانند inspire که موقعیت پایه‌ها بعد از پرواز تغییر می‌کند 

یا در m avic و karm a که دوربین در جلوی پرنده قرار دارد تا حدی برطرف شده

 اما کاربر باید با افزایش مهارت هدایت و کنترل پرنده، بتواند قاب دلخواه خود را بدست آورد.

جمال شورجه ، مهدی رضایی

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری واجب است

بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛

اگر محصول و خدماتی برای ارائه دارید، تیزر های تبلیغاتی به شما کمک می کند با مشتریان فعلی ارتباط خود را حفظ نموده و مشتریان جدید را برای آغاز همکاری با شما آماده کند. بدیهی است که کسب و کار ها برای افزایش تعامل، افزایش ترافیک در رسانه های اجتماعی و افزایش نرخ کلیک به ویدیو های تبلیغاتی اثربخش نیاز دارند.

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟  در اینجا یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته شده و پیام محصول را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان و مخاطبین، انتقال دهد. آژانس تبلیغاتی طلوع فیلم جزو شرکت های ساخت کلیپ تبلیغاتی می باشد که با انتخاب فیلمنامه و بازیگران مناسب و همچنین با پیشرفته ترین ابزارهای تولید و مونتاژ، تیزر و کلیپ تبلیغاتی خود را در سه مرحله پیش تولید، تولید و مونتاژ با دقت بالا و با استراتژی قابل قبولی اتخاذ می نماید. همچنین متخصصین ما در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام نیز فعالیت می کنند، با ما همراه باشید.

مهدی رضایی تهیه کننده و کارگردان  صدا و سیما

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

تخصص ما تولید محتوای ویدئویی است

مزیت های تیم رسانه ای ما

۱. کارگردان جوان و تحصیلکرده سینما ‌و صاحب رزومه هنری موفق

۲. تیم جوان و خلاق برنده جوایز برترین ایده و طرح صداوسیما برای ایده پردازی و سناریونویسی

۳. قدرت مانور هنری بسیار زیاد در عرصه های مورد نظر شما با چند تیم‌ کامل متشکل از عوامل کاملا حرفه ای
( قابل مشاهده در نمونه کارها )

۵. انعطاف قیمتی برای بودجه های محدود

۶. تحویل پروژه با زمانبندی ثبت شده در قرارداد بصورت کاملا منظم

۷. سابقه طولانی و درخشان تولید برنامه تلویزیونی مطرح، تاک شو، رئالیتی شو ، مستند ، کلیپ ، انیمیشن و تیزر برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

۸. همکاری با حرفه ای ترین عوامل صداوسیما برای ساخت پروژه ی شما
(مدیران تصویربرداری برنامه های تاپ تلویزیون، صدابرداران، گویندگان و انیماتورها ... )

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی
مهدی رضایی تهیه کننده و کارگردان توانمند صدا و سیما

فیلمبرداری هوایی ، هلی شات

هلی شات یا تصویربرداری هوایی یعنی تجربه معرفی محصول یا خدمات با زاویه دید متفاوت. گاهی برای نشان دادن عظمت یک سازه یا تجمع افراد در محیط‌های مختلف نمی‌توان از دوربین‌ و تجهیزات معمولی استفاده کرد زیرا میدان دید محدودی دارند. بنابراین استفاده از تجهیزاتی مثل هلی شات برای فیلم‌برداری و عکاسی اهمیت پیدا می‌کند.

فیلمبرداری هوایی ، فیلمبرداری با پهپاد ، فیلمبرداری با هلی شات ، تصویربرداری هوایی

مهدی رضایی کارگردان صدا و سیما

گواهی و مجوزهای لازم برای هلیشات

یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد تصویربرداری هوایی باید به آن توجه کرد، بحث گواهی‌ها و مجوزهای پرواز با پهپاد است. تقریبا تمام کشورهای جهان، مقررات خاصی را برای پرواز کوادکوپترها وضع کرده‌اند. برخی از این کشورها در این زمینه کاملا سخت‌گیر هستند و برخی دیگر، انعطاف بیشتری دارند.

مقررات پرواز پهپاد در کشور ما را می‌توان محدودکننده و سخت‌گیرانه توصیف کرد. اگر قصد دارید پروژه خود را در محیط‌های عمومی یا سطح شهر فیلمبرداری کنید؛ باید مجوزهای لازم را از نهادهای امنیتی و نظامی دریافت کنید.

علاوه بر این، اگر محل ضبط تصاویر شما نزدیک به یک سازمان یا ارگان خاص است، لازم است هماهنگی‌های لازم را با آن مرکز نیز انجام دهید. طبق قوانین ایران، انجام هلی شات در اطراف مکان‌هایی مثل فرودگاه، پایگاه‌های نظامی و مراکز امنیتی، تا شعاع ۳ کیلومتری ممنوع است.

ممنوعیت پرواز هلی شات در ایران، در مورد ورزشگاه‌هایی که جمعیت در آن‌ها حضور دارد هم به همین ترتیب است



تماس با ما